Fitness

FITNESS

Osoby dorosłeCena
JEDNORAZOWE WEJŚCIE20 ZŁ
KARNET 8 WEJŚĆ120 ZŁ
KARNET 12 WEJŚĆ140 ZŁ
KARNET BEZ LIMITU160 ZŁ
Dzieci/młodzież do 18 r.ż./seniorzy
JEDNORAZOWE WEJŚCIE15 ZŁ
KARNET 4 WEJŚCIA 50 ZŁ
KARNET 8 WEJŚĆ90 ZŁ
KARNET 12 WEJŚĆ 110 ZŁ
KARNET BEZ LIMITU130 ZŁ

TANIEC TOWARZYSKI

 Cena
JEDNORAZOWE WEJŚCIE25 ZŁ
KARNET 4 WEJŚCIA90 ZŁ

CHOREOGRAFIE

 Cena
ŚLUBNE/8NASTKOWE/NAUKA TAŃCA
(ZAJĘCIA INDYWIDUALNE, DLA PAR)
90 ZŁ/H
CHOREOGRAFIE GRUPOWE DO 6 OSÓB120 ZŁ/H
CHOREOGRAFIE GRUPOWE DO 10 OSÓB180 ZŁ/H

TRENINGI PERSONALNE

 Cena *Cena **Cena ***
TRENING JEDNORAZOWY90 ZŁ120 ZŁ140 ZŁ
PAKIET 10 TRENINGÓW 700 ZŁ900 ZŁ1200 ZŁ
PAKIET 12 TRENINGÓW 800 ZŁ1000 ZŁ1300 ZŁ

Plan zajęć Fitness

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
08:00
Hiit Trening
08:10 - 09:10
Brazylijska pupa
08:10 - 09:10

Aktywny senior
09:30 - 10:30
Trening obwodowy na siłowni
08:10 - 09:10
Atak na brzuch
08:10 - 09:10

Aktywny senior
09:30 - 10:30
ABT + tabata
08:10 - 09:10
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
Trening obwodowy
16:15 - 17:15
Joga dla dzieci
16:00 - 16:45
Intensywne spalanie
16:15 - 17:15

Dance dla dzieci
17:30 - 18:15

Fit Dancehall
18:30 - 19:30

Core mobility i zdrowy kręgosłup
19:30 - 20:30
Brazylijska pupa
16:15 - 17:15
Trening obwodowy na siłowni
16:15 - 17:15
17:00
Akrobatyka dla dzieci
17:00 - 17:45
18:00
Zumba
18:15 - 19:15

Core mobility i zdrowy kręgosłup
19:30 - 20:30
Kangoo
18:00 - 19:00
Hip Hop For Teen
18:15 - 19:00
19:00
20:00

Poniedziałek

  • Hiit Trening
    08:10 - 09:10
  • Trening obwodowy
    16:15 - 17:15
  • Zumba
    18:15 - 19:15
  • Core mobility i zdrowy kręgosłup
    19:30 - 20:30

Wtorek

  • Brazylijska pupa
    08:10 - 09:10
  • Aktywny senior
    09:30 - 10:30
  • Joga dla dzieci
    16:00 - 16:45
  • Akrobatyka dla dzieci
    17:00 - 17:45

Środa

  • Trening obwodowy na siłowni
    08:10 - 09:10
  • Intensywne spalanie
    16:15 - 17:15
  • Dance dla dzieci
    17:30 - 18:15
  • Fit Dancehall
    18:30 - 19:30
  • Core mobility i zdrowy kręgosłup
    19:30 - 20:30

Czwartek

  • Atak na brzuch
    08:10 - 09:10
  • Aktywny senior
    09:30 - 10:30
  • Brazylijska pupa
    16:15 - 17:15
  • Kangoo
    18:00 - 19:00

Piątek

  • ABT + tabata
    08:10 - 09:10
  • Trening obwodowy na siłowni
    16:15 - 17:15
  • Hip Hop For Teen
    18:15 - 19:00
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
09:00
Aktywny senior
09:30 - 10:30
Aktywny senior
09:30 - 10:30
10:00

Wtorek

  • Aktywny senior
    09:30 - 10:30

Czwartek

  • Aktywny senior
    09:30 - 10:30
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
08:00
Atak na brzuch
08:10 - 09:10
09:00

Czwartek

  • Atak na brzuch
    08:10 - 09:10
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
08:00
Brazylijska pupa
08:10 - 09:10
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
Brazylijska pupa
16:15 - 17:15
17:00

Wtorek

  • Brazylijska pupa
    08:10 - 09:10

Czwartek

  • Brazylijska pupa
    16:15 - 17:15
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
19:00
Core mobility i zdrowy kręgosłup
19:30 - 20:30
Core mobility i zdrowy kręgosłup
19:30 - 20:30
20:00

Poniedziałek

  • Core mobility i zdrowy kręgosłup
    19:30 - 20:30

Środa

  • Core mobility i zdrowy kręgosłup
    19:30 - 20:30
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
17:00
Dance dla dzieci
17:30 - 18:15
18:00

Środa

  • Dance dla dzieci
    17:30 - 18:15
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
16:00
Intensywne spalanie
16:15 - 17:15
17:00

Środa

  • Intensywne spalanie
    16:15 - 17:15
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
18:00
Zumba
18:15 - 19:15
19:00

Poniedziałek

  • Zumba
    18:15 - 19:15
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
18:00
Kangoo
18:00 - 19:00

Czwartek

  • Kangoo
    18:00 - 19:00
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
17:00
Akrobatyka dla dzieci
17:00 - 17:45

Wtorek

  • Akrobatyka dla dzieci
    17:00 - 17:45
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
16:00
Joga dla dzieci
16:00 - 16:45

Wtorek

  • Joga dla dzieci
    16:00 - 16:45
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
08:00
Trening obwodowy na siłowni
08:10 - 09:10
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
Trening obwodowy na siłowni
16:15 - 17:15
17:00

Środa

  • Trening obwodowy na siłowni
    08:10 - 09:10

Piątek

  • Trening obwodowy na siłowni
    16:15 - 17:15
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
08:00
ABT + tabata
08:10 - 09:10
09:00

Piątek

  • ABT + tabata
    08:10 - 09:10
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
16:00
Trening obwodowy
16:15 - 17:15
17:00

Poniedziałek

  • Trening obwodowy
    16:15 - 17:15
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
18:00
Fit Dancehall
18:30 - 19:30
19:00

Środa

  • Fit Dancehall
    18:30 - 19:30
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
08:00
Hiit Trening
08:10 - 09:10
09:00

Poniedziałek

  • Hiit Trening
    08:10 - 09:10
No events hours available!
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
18:00
Hip Hop For Teen
18:15 - 19:00

Piątek

  • Hip Hop For Teen
    18:15 - 19:00
No events available!

Kangoo jumps NOWOŚĆ

To trening całego ciała. Specjalnie opracowany, by kształtować nasze mięśnie i poprawną postawę. Ćwiczenia w butach kangoo jumps pomagają zadbać o naszą kondycję oraz spalić nawet o 30% więcej kalorii niż podczas tradycyjnych ćwiczeń. Ten skoczny trening jest idealny dla osób, które nie przepadają za tzw. zakwasami, a także może stać się doskonałym uzupełnieniem każdego planu treningowego.

Trening EMS

Trening EMS to forma innowacyjnego treningu opartego na elektrostymulacji mięśni. Podczas indywidualnych ćwiczeń pod okiem instruktora ujędrnisz, wysmuklisz i wymodelujesz ciało, dodatkowo poprawiając swoją kondycję.

Unikatowa metoda ćwiczeń fizycznych połączonych ze stymulacją mięśni pozwoli na szybszą, łatwiejszą i skuteczniejszą redukcję tkanki tłuszczowej, redukcję cellulitu i znaczną poprawę jędrności skóry, bez obciążania stawów i kolan. 20 minut treningu EMS przynosi takie same efekty, jak 2 godziny ćwiczeń na siłowni! Utrata kilku kilogramów, redukcja tkanki tłuszczowej, wymodelowanie brzucha i pośladków, czy poprawa ogólnej kondycji- to Ty decydujesz, co chcesz osiągnąć podczas indywidualnych zajęć. Wystarczą 2 dwudziestominutowe treningi w tygodniu, a efekty zauważysz już po 5 spotkaniach!

Dla kogo jest przeznaczony trening EMS?

Trening EMS jest dla Ciebie, jeśli:

  • Chcesz pod okiem trenera zgubić zbędne kilogramy, wysmuklić, ujędrnić i wyrzeźbić ciało;
  • Zależy Ci na wzmocnieniu/utrzymaniu efektów diety lub zabiegów modelujących;
  • Chcesz użyć potężnej broni w walce z cellulitem;
  • Słaba kondycja, problemy z kolanami lub kręgosłupem lub brak czasu powstrzymywały Cię przed rozpoczęciem aktywności fizycznej;
  • Zależy Ci na szybkich efektach ćwiczeń;
  • Chcesz oszczędzić swój czas.

 

Jakie są efekty?

Efekty treningu EMS widoczne są po około 4-6 tygodniach. Rezultaty zależą od wyznaczonego wspólnie z trenerem celu treningowego. Do głównych efektów EMS możemy zaliczyć:

  • poprawę kondycji fizycznej;
  • widoczną redukcję tkanki tłuszczowej;
  • zwiększenie wytrzymałości mięśniowej;
  • redukcję cellulitu;
  • ujędrnienie skóry;
  • zmniejszenie bólu stawów.

 

Jakie są wskazania?

Wskazania do treningu EMS, działającego na tkankę mięśniową, to przede wszystkim:

  • potrzeba wzmacniania, przywracania funkcji, hamowania spastyczności;
    zanik mięśni;
  • potrzeba zwiększenia krążenia krwi i zapobieganie zakrzepicy;
  • potrzeba zwiększenia zakresu ruchu stawów;
  • ćwiczenia siłowe, oporowe, wytrzymałościowe;
  • rehabilitacja po kontuzjach, obrzęki.

 

Jakie są przeciwwskazania?

Trening EMS nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wszczepiony rozrusznik serca;
  • cierpisz na choroby serca (arytmia, zawał);
  • chorujesz na padaczkę;
  • masz duże nadciśnienie;
  • posiadasz metalowe implanty (endoprotezy stawów, zębów);
  • jesteś w ciąży;
  • masz miesiączkę;
  • masz stany zapalne;
  • chorujesz na nowotwór;
  • masz gorączkę;
  • znajdujesz się w stanie wyczerpania fizycznego i psychicznego.

Intensywne spalanie

Dzięki tym zajęciom nie tylko spalisz dużo kalorii ale również doskonale ujędrnisz i wysmuklisz całe ciało ze szczególną koncentracja na  wysmuklenie nóg, kształtowanie pośladków  i redukuje cellulitu. Zajęcia składają się z następujących elementów: rozgrzewka- cardio, wzmacnianie przeplatane z interwałem ( wysiłek o dużej intensywności) wyciszenie i rozciąganie.

Joga

To doskonałe antidotum na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża, dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi (asanom) – rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, masuje narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianą materii, trening jogi wymaga koncentracji i ćwiczenia wysiłku mięśni z oddechem, buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działa również kojąco na nerwy oraz wycisza umysł‚, dodaje energii i siły w codziennym życiu, każde zajęcia kończą się relaksem.

Zumba® Fitness

Zajęcia łączące w sobie elementy tańca i aerobiku z elementami treningu wytrzymałościowego prowadzone w rytmach specjalnie przygotowanej muzyki latynoamerykańskiej. Zumba® Fitness przede wszystkim umożliwia spalanie dużej ilości kalorii przy wspaniałej zabawie. Optymistyczny nastrój zajęć pozwala odpocząć od problemów życia codziennego i nabrać energii przed kolejnym dniem. Proste kroki taneczne oraz porywająca muzyka latynoska sprawia, że każdy z zajęć zumby wychodzi zmęczony, ale zadowolony. Zajęcia oferowane dla każdego.

Fit DanceHall

Zajęcia dla osób które lubią aktywność fizyczną w postaci tańca. Nauka tańca w stylu hip hop, reggaeton, reggae, dancehall, latino. Ćwiczenia przy ciekawych choreografiach o różnej intensywności dla każdej grupy wiekowej.

Brazylijskie pośladki

Trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu.

Trening obwodowy

Jest to kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe. W tego rodzaju treningu wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, piłki, stepy czy skakanka. Trening obwodowy to intensywny wysiłek zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych, ale przede wszystkim to świetna zabawa dla każdej z Pań oraz Panów.

Trening obwodowy NA SIŁOWNI

Kompleksowy trening prowadzony na siłowni przy użyciu profesjonalnych sprzętów pod okiem trenera. Treningi kierowane są na poszczególne partie mięśniowe na danym spotkaniu. Przy regularnym uczęszczaniu przynosi spektakularne efekty oraz umiejętności samodzielnej pracy nad ciałem na siłowni. Idealna forma zajęć dla osób, które chcą rozpocząć przygodę z siłownią.

Aktywny senior

Zajęcia przeznaczone są dla osób starszych . Zapraszamy wszystkich którzy chcą poprawić swoją sprawność ruchową oraz tych, którzy chcą utrzymać ciało w należytej kondycji fizycznej i psychicznej oraz jak najdłużej cieszyć się zdrowiem.

Joga dla dzieci od 5-8 lat

Zabawy z jogą dla najmłodszych. Specjalnie opracowany program będący połączeniem gimnastyki i zabawy przy nauce podstaw jogi. Doskonale  wpłynie na  psychofizyczny rozwój dziecka, poczucie równowagi i koncentrację.

HIP HOP for TEEN

Zajęcia dla młodzieży w wieku od 10-16 lat. Nauka choreografii do najnowszych hitów hip-hopu. Zajęcia które uczą dyscypliny, pracy w zespole przy fajnej zabawie i atmosferze. Ponadto jest to świetny sposób na spędzenie wolnego czasu i naukę tańca nowoczesnego.

Zajęcia Dance dla dzieci od 8-12 lat

Dance mix to zajęcia, podczas których, dzieci poznają różne style tańca (nowoczesny, hip hop, towarzyski) gdzie nowa choreografia dostosowana jest do wieku i możliwości uczestników. Podczas zajęć towarzyszy im różna muzyka i oczywiście zabawy, które dzieci uwielbiają.

Atak na brzuch

Trening, w którym skupiamy się na kształtowaniu mięśni brzucha. Część aerobowa zapewni spalanie tkanki tłuszczowej, natomiast druga część ma na celu spłaszczenie i wyrzeźbienie brzucha a na koniec rozciąganie mięśni i przyjemny relaks.

Hiit trening

Jest to trening interwałowy o wysokiej intensywności. Polega na przeplataniu 2 rodzajów ćwiczeń (interwałów): niezwykle intensywnych ćwiczeń wytrzymałościowych (podczas których tętno przyspiesza do 90–100% tętna maksymalnego – HRmax) i spokojniejszych ćwiczeń cardio lub siłowych.

CORE Mobility

Trzeci w kolejności program treningowy GT. Trening Core to koncentracja na środku ciężkości naszego ciała, który jest źródłem wszystkich ruchów, w tym ruchu tułowia i kończyn. Ćwiczenia pozwalają wzmocnić mięśnie środka oraz utrzymać między nimi harmonię. Trening zmniejsza ryzyko kontuzji oraz pozwala na osiągnięcie mocy, wytrzymałości oraz siły funkcjonalnej. Ten zestaw ćwiczeń wpływa także na wygląd mięśni brzucha.

Trening ABT

(Abdominal Buttocks Thigs czyli brzuch, pośladki, uda)

Trening, który ma za zadanie wzmacniać i ujędrniać mięśnie dolnych, zwykle kłopotliwych partii ciała (brzucha, pośladków i ud), przez co polecany jest szczególnie dla kobiet, lecz nie tylko. Jest to trening o średniej intensywności, bez szczególnych wymagań sprawnościowych. Ćwiczenia, które zwykle wykonuje się w cyklach o dużej liczbie powtórzeń, koncentrują się na aktywizowaniu grup mięśni dolnych partii ciała, dzięki czemu okolice brzucha, pośladków i ud zostają ujędrnione, a sylwetka nabiera sportowego wyglądu.

Tabata

Krótki interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu “podkręca” metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się z obciążeniem własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu.

WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI

NASI PARTNERZY

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.
CZEKAMY NA CIEBIE

KONTAKT Z LUSH LIFE

Adres:

PLAC GLICENSTEINA 1
62-700 TUREK

Telefony:

STREFA BEAUTY: +48 608 100 203
SIŁOWNIA: +48 608 100 406

Godz. otwarcia:

PON- PT: 7:00- 22:00
SOBOTA: 10:00-18:00
NIEDZIELA: 10:00- 15:00




    ARE YOU READY?

    GET 907 THEME NOW