Fitness

FITNESS

Osoby dorosłeCena
JEDNORAZOWE WEJŚCIE25 ZŁ
KARNET 4 WEJŚCIA80 ZŁ
KARNET 8 WEJŚĆ140 ZŁ
KARNET 12 WEJŚĆ160 ZŁ
KARNET BEZ LIMITU180 ZŁ
KARNET FITNESS+SIŁOWNIA200 zł
Dzieci/młodzież do 18 r.ż./seniorzy 
JEDNORAZOWE WEJŚCIE20 ZŁ
KARNET 4 WEJŚCIA 70 ZŁ
KARNET 8 WEJŚĆ120 ZŁ
KARNET 12 WEJŚĆ 140 ZŁ
KARNET BEZ LIMITU150 ZŁ

TANIEC TOWARZYSKI

 Cena
JEDNORAZOWE WEJŚCIE25 ZŁ
KARNET 4 WEJŚCIA90 ZŁ

CHOREOGRAFIE

 Cena
ŚLUBNE/8NASTKOWE/NAUKA TAŃCA
(ZAJĘCIA INDYWIDUALNE, DLA PAR)
90 ZŁ/H
CHOREOGRAFIE GRUPOWE DO 6 OSÓB120 ZŁ/H
CHOREOGRAFIE GRUPOWE DO 10 OSÓB180 ZŁ/H

TRENINGI PERSONALNE

 Cena *Cena **Cena ***
TRENING JEDNORAZOWY90 ZŁ120 ZŁ140 ZŁ
PAKIET 10 TRENINGÓW 800 ZŁ1000 ZŁ1300 ZŁ

*  trening z jedną osobą
** trening w dwie osoby
*** trening w trzy osoby

Plan zajęć Fitness

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
08:00
Trening obwodowy na siłowni
08:10 - 09:10
Trening obwodowy na siłowni
08:10 - 09:10
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
Joga
18:00 - 19:00
Brzuch + Tabata
18:00 - 19:00
Zumba
18:00 - 19:00
ABS Brzuch Nogi Pośladki
18:00 - 19:00
19:00
Boks Kobiet i Mężczyzn
19:00 - 20:00
Joga
19:00 - 20:00
Boks Mężczyzn
19:00 - 20:00
Joga
19:00 - 20:00

Poniedziałek

  • Joga
    18:00 - 19:00
  • Boks Kobiet i Mężczyzn
    19:00 - 20:00

Wtorek

  • Brzuch + Tabata
    18:00 - 19:00
  • Joga
    19:00 - 20:00

Środa

  • Trening obwodowy na siłowni
    08:10 - 09:10
  • Zumba
    18:00 - 19:00
  • Boks Mężczyzn
    19:00 - 20:00

Czwartek

  • ABS Brzuch Nogi Pośladki
    18:00 - 19:00
  • Joga
    19:00 - 20:00

Piątek

  • Trening obwodowy na siłowni
    08:10 - 09:10
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
18:00
ABS Brzuch Nogi Pośladki
18:00 - 19:00

Czwartek

  • ABS Brzuch Nogi Pośladki
    18:00 - 19:00
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
19:00
Boks Kobiet i Mężczyzn
19:00 - 20:00

Poniedziałek

  • Boks Kobiet i Mężczyzn
    19:00 - 20:00
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
19:00
Boks Mężczyzn
19:00 - 20:00

Środa

  • Boks Mężczyzn
    19:00 - 20:00
No events hours available!
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
18:00
Brzuch + Tabata
18:00 - 19:00

Wtorek

  • Brzuch + Tabata
    18:00 - 19:00
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
18:00
Joga
18:00 - 19:00
19:00
Joga
19:00 - 20:00
Joga
19:00 - 20:00

Poniedziałek

  • Joga
    18:00 - 19:00

Wtorek

  • Joga
    19:00 - 20:00

Czwartek

  • Joga
    19:00 - 20:00
No events hours available!
No events hours available!
No events hours available!
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
08:00
Trening obwodowy na siłowni
08:10 - 09:10
Trening obwodowy na siłowni
08:10 - 09:10
09:00

Środa

  • Trening obwodowy na siłowni
    08:10 - 09:10

Piątek

  • Trening obwodowy na siłowni
    08:10 - 09:10
No events hours available!
Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
18:00
Zumba
18:00 - 19:00

Środa

  • Zumba
    18:00 - 19:00
No events available!

Kangoo jumps NOWOŚĆ

To trening całego ciała. Specjalnie opracowany, by kształtować nasze mięśnie i poprawną postawę. Ćwiczenia w butach kangoo jumps pomagają zadbać o naszą kondycję oraz spalić nawet o 30% więcej kalorii niż podczas tradycyjnych ćwiczeń. Ten skoczny trening jest idealny dla osób, które nie przepadają za tzw. zakwasami, a także może stać się doskonałym uzupełnieniem każdego planu treningowego.

Trening EMS

Trening EMS to forma innowacyjnego treningu opartego na elektrostymulacji mięśni. Podczas indywidualnych ćwiczeń pod okiem instruktora ujędrnisz, wysmuklisz i wymodelujesz ciało, dodatkowo poprawiając swoją kondycję.

Unikatowa metoda ćwiczeń fizycznych połączonych ze stymulacją mięśni pozwoli na szybszą, łatwiejszą i skuteczniejszą redukcję tkanki tłuszczowej, redukcję cellulitu i znaczną poprawę jędrności skóry, bez obciążania stawów i kolan. 20 minut treningu EMS przynosi takie same efekty, jak 2 godziny ćwiczeń na siłowni! Utrata kilku kilogramów, redukcja tkanki tłuszczowej, wymodelowanie brzucha i pośladków, czy poprawa ogólnej kondycji- to Ty decydujesz, co chcesz osiągnąć podczas indywidualnych zajęć. Wystarczą 2 dwudziestominutowe treningi w tygodniu, a efekty zauważysz już po 5 spotkaniach!

Dla kogo jest przeznaczony trening EMS?

Trening EMS jest dla Ciebie, jeśli:

  • Chcesz pod okiem trenera zgubić zbędne kilogramy, wysmuklić, ujędrnić i wyrzeźbić ciało;
  • Zależy Ci na wzmocnieniu/utrzymaniu efektów diety lub zabiegów modelujących;
  • Chcesz użyć potężnej broni w walce z cellulitem;
  • Słaba kondycja, problemy z kolanami lub kręgosłupem lub brak czasu powstrzymywały Cię przed rozpoczęciem aktywności fizycznej;
  • Zależy Ci na szybkich efektach ćwiczeń;
  • Chcesz oszczędzić swój czas.

 

Jakie są efekty?

Efekty treningu EMS widoczne są po około 4-6 tygodniach. Rezultaty zależą od wyznaczonego wspólnie z trenerem celu treningowego. Do głównych efektów EMS możemy zaliczyć:

  • poprawę kondycji fizycznej;
  • widoczną redukcję tkanki tłuszczowej;
  • zwiększenie wytrzymałości mięśniowej;
  • redukcję cellulitu;
  • ujędrnienie skóry;
  • zmniejszenie bólu stawów.

 

Jakie są wskazania?

Wskazania do treningu EMS, działającego na tkankę mięśniową, to przede wszystkim:

  • potrzeba wzmacniania, przywracania funkcji, hamowania spastyczności;
    zanik mięśni;
  • potrzeba zwiększenia krążenia krwi i zapobieganie zakrzepicy;
  • potrzeba zwiększenia zakresu ruchu stawów;
  • ćwiczenia siłowe, oporowe, wytrzymałościowe;
  • rehabilitacja po kontuzjach, obrzęki.

 

Jakie są przeciwwskazania?

Trening EMS nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wszczepiony rozrusznik serca;
  • cierpisz na choroby serca (arytmia, zawał);
  • chorujesz na padaczkę;
  • masz duże nadciśnienie;
  • posiadasz metalowe implanty (endoprotezy stawów, zębów);
  • jesteś w ciąży;
  • masz miesiączkę;
  • masz stany zapalne;
  • chorujesz na nowotwór;
  • masz gorączkę;
  • znajdujesz się w stanie wyczerpania fizycznego i psychicznego.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Joga

To doskonałe antidotum na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża, dzięki pozycjom, które przyjmuje się podczas treningu jogi (asanom) – rozluźnia się wiązadła kręgosłupa, masuje narządy jamy brzusznej oraz pobudza działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianą materii, trening jogi wymaga koncentracji i ćwiczenia wysiłku mięśni z oddechem, buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działa również kojąco na nerwy oraz wycisza umysł‚, dodaje energii i siły w codziennym życiu, każde zajęcia kończą się relaksem.

Zumba® Fitness

Zajęcia łączące w sobie elementy tańca i aerobiku z elementami treningu wytrzymałościowego prowadzone w rytmach specjalnie przygotowanej muzyki latynoamerykańskiej. Zumba® Fitness przede wszystkim umożliwia spalanie dużej ilości kalorii przy wspaniałej zabawie. Optymistyczny nastrój zajęć pozwala odpocząć od problemów życia codziennego i nabrać energii przed kolejnym dniem. Proste kroki taneczne oraz porywająca muzyka latynoska sprawia, że każdy z zajęć zumby wychodzi zmęczony, ale zadowolony. Zajęcia oferowane dla każdego.

Boks

Zajęcia fitness z elementami boksu. Trening składa się z rozgrzewki bokserskiej, trenowania techniki walki i rozciągania. Gwarantowana dobra zabawa i niezły wycisk.

Zajęcia Dance dla dzieci od 8-12 lat

Dance mix to zajęcia, podczas których, dzieci poznają różne style tańca (nowoczesny, hip hop, towarzyski) gdzie nowa choreografia dostosowana jest do wieku i możliwości uczestników. Podczas zajęć towarzyszy im różna muzyka i oczywiście zabawy, które dzieci uwielbiają.

Atak na brzuch

Trening, w którym skupiamy się na kształtowaniu mięśni brzucha. Część aerobowa zapewni spalanie tkanki tłuszczowej, natomiast druga część ma na celu spłaszczenie i wyrzeźbienie brzucha a na koniec rozciąganie mięśni i przyjemny relaks.

CORE Mobility

Trzeci w kolejności program treningowy GT. Trening Core to koncentracja na środku ciężkości naszego ciała, który jest źródłem wszystkich ruchów, w tym ruchu tułowia i kończyn. Ćwiczenia pozwalają wzmocnić mięśnie środka oraz utrzymać między nimi harmonię. Trening zmniejsza ryzyko kontuzji oraz pozwala na osiągnięcie mocy, wytrzymałości oraz siły funkcjonalnej. Ten zestaw ćwiczeń wpływa także na wygląd mięśni brzucha.

Trening ABT

(Abdominal Buttocks Thigs czyli brzuch, pośladki, uda)

Trening, który ma za zadanie wzmacniać i ujędrniać mięśnie dolnych, zwykle kłopotliwych partii ciała (brzucha, pośladków i ud), przez co polecany jest szczególnie dla kobiet, lecz nie tylko. Jest to trening o średniej intensywności, bez szczególnych wymagań sprawnościowych. Ćwiczenia, które zwykle wykonuje się w cyklach o dużej liczbie powtórzeń, koncentrują się na aktywizowaniu grup mięśni dolnych partii ciała, dzięki czemu okolice brzucha, pośladków i ud zostają ujędrnione, a sylwetka nabiera sportowego wyglądu.

Tabata

Krótki interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu “podkręca” metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się z obciążeniem własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu.

WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI

NASI PARTNERZY

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.
CZEKAMY NA CIEBIE

KONTAKT Z LUSH LIFE

Adres:

PLAC GLICENSTEINA 1
62-700 TUREK

Telefony:

STREFA BEAUTY: +48 608 100 203
SIŁOWNIA: +48 608 100 406

Godz. otwarcia:

PON- PT: 7:00- 22:00
SOBOTA: 10:00-18:00
NIEDZIELA: 10:00- 15:00




    ARE YOU READY?

    GET 907 THEME NOW